M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zespół ATL w dziale kreacji Ars Thanea

Jacek Piątkowski | 22 grudnia 2011, 06:00

Wcześniej oboje byli związani z FireFly Creation.

Ewelina Skowrońska (copywriter) oraz Robert Antolak (senior creative) będą odpowiadać za koncepcje kreatywne projektów i kampanii ATL, które przygotowuje agencja.

- To doświadczony team, który pracował do tej pory wspólnie i przychodzi do nas z bogatym dorobkiem kreatywnym. Zadaniem Eweliny i Roberta jest tworzenie koncepcji dla najważniejszych klientów agencji, a także wspieranie zespołu podczas przygotowania przetargów - uważa Piotr Jaworowski, executive creative director & partner w Ars Thanea.

Jako zespół Skowrońska i Antolak pracowali w FireFly Creation m.in. nad stworzeniem platformy komunikacji Pomysł na dla marki Winiary, odpowiadali również za zakończoną właśnie kampanię “Zwykły bohater” dla Banku BPH oraz koncepcję dla Nivea – “Budujemy place zabaw”.

W poprzednich latach Ewelina Skowrońska pracowała w Leo Burnett, natomiast Robert Antolak w McCann i MRM Worldwide. Ich doświadczenie to szereg kampanii i projektów kreatywnych z różnych kategorii, m.in. dla: Nestle, Unilevera, Maspeksu, Johnson & Johnson, Amrestu, Coca-Cola/Burn, Nivei, Nokautu, Orange, Samsunga, Sony, TP SA, VW Banku, Link4.

Ewelina Skowrońska ma na koncie m.in. nagrody Young Creatives oraz KTR.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,