Kraj

Netia wyemituje amatorskie reklamy w telewizji

W najbliższy poniedziałek w TVN-ie Netia wyemituje reklamy nagrane przez amatorów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBFl9AI2XNoE%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Na początku listopada wraz ze startem kampanii reklamowej usługi telewizyjnej pod nazwą Telewizja Osobista operator telekomunikacyjny Netia ogłosił konkurs reklamowy.

Zaprosił amatorów, by sami nagrali własne wersje tej reklamy. Udostępnił podkład muzyczny (można było zmienić tekst) oraz materiały wideo. Trzy najlepsze prace obiecał nagrodzić (odpowiednio po 20, 10 i 5 tys. zł), a najlepsze spoty wyemitować jako komercyjne reklamy w telewizji.

Ich emisja nastąpi w bloku reklamowym w TVN-ie 9 stycznia br. o godz. 19.32.

Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii, nie ukrywał, że liczył na zainteresowanie m.in. studentów szkół filmowych. – Rezultat przekroczył jednak nasze najśmielsze oczekiwania – mówi Dolny. – Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem zaangażowania, inwencji i wyobraźni twórców. I tylko żal, że nie możemy nagrodzić wszystkich.

W sumie do 15 grudnia 2011 r. napłynęło blisko 350 prac, które oglądane były przez internautów ponad 2,2 mln razy. Internauci wystawili prezentowanym filmom ponad 45 tys. ocen i ponad 7 tys. komentarzy. Najczęściej odtwarzany film to “Maniu” z ponad 300 tys. wyświetleń.