Kraj

Awanse i nowe osoby w ARBOinteractive

Do firmy dołączyła Eliza Graff, która objęła stanowisko head of direct sales. W strukturach agencji awansowało trzech innych menedżerów.

Z początkiem 2012 roku do ARBOinteractive dołączyła Eliza Graff, która objęła stanowisko head of direct sales. Ponadto awansowali: Maciej Szymczak na stanowisko p. o. head of media trading, Krzysztof Zych na brand managera business audience oraz Maria Wnuk na brand managera beauty network.

Awanse i nowe osoby w ARBOinteractive
Eliza Graff objęła stanowisko head of direct sales w Grupie ARBOinteractive. Do jej zadań należeć będzie kierowanie działem new business development, pozyskiwanie klientów oraz realizacja budżetu działu. Poprzednio Eliza Graff pracowała jako client service director w OMG Poland, a wcześniej była kierownikiem działu new business development w Grupie Onet.pl.

Maciej Szymczak został p. o. head of media trading ARBOinteractive. Odpowiadać będzie za zarządzanie zewnętrznym zasobem reklamowym ARBOinteractive oraz za pozyskiwanie wydawców i partnerów firmy, a także współpracę z nimi. Maciej Szymczak w ARBOinteractive pracuje od trzech lat, wcześniej jako senior buying specialist odpowiedzialny za sieć wydawców SmartContext.

Nowym brand managerem sieci Business Audience został Krzysztof Zych, który z ARBOinteractive związany jest od 2010 roku. Odpowiada za relacje z domami mediowymi oraz klientami końcowymi, a także za kompleksową obsługę zlecanych kampanii. Business Audience, której brand managerem został Zych, to sieć reklamy display typu audience oparta na kontencie biznesowym.

Awanse i nowe osoby w ARBOinteractive
Maria Wnuk objęła natomiast stanowisko brand managera sieci reklamy kobiecej beauty network. Do jej obowiązków należy zarządzanie siecią oraz wspieranie jej rozwoju, a także koordynacja pracy jednego z zespołów sprzedaży agencyjnej Grupy ARBOinteractive. Z ARBOinteractive związana jest od 2010 rokupracowała kolejno na stanowiskach junior account executive oraz account executive.

Nowe osoby na stanowiskach menedżerskich ARBOinteractive wzmocnią strukturę firmy. Wszyscy specjalistami, którym z pełnym zaufaniem powierzam rozwój działów i nadzór nad projektami firmymówi Artur Muszkiet, managing director ARBOinteractive Polska.

 

Jesienią 2011 roku Grupa ARBOinteractive przeszła restrukturyzację, której efektem jest przyspieszenie procesów decyzyjnych oraz pełne wykorzystanie produktów znajdujących się w jej portfolio.