Kraj

MarketShare z projektem dla marki Tena

Agencja obsługuje zintegrowane działania komunikacyjne dla marki w 2012 r.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5wjSqmXVSfk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
MarketShare współpracuje z marką Tena z portfolio SCA przy realizacji kampanii ATL, BTL oraz online w 2012 roku.

Agencja odpowiada za adaptację oraz realizację kampanii produktów higienicznych Tena Lady, należących do SCA Hygiene Products. Działania mają na celu kontynuację budowy świadomości marki Tena – lidera w segmencie produktów higienicznych na lekkie nietrzymanie moczu (NTM) – oraz relaunch produktów serii Tena Lady pod nowym hasłem kampanii “Tena Lady. Stworzone z myślą o dyskrecji”.

Zespół kreacji odpowiada za adaptację spotów TV, 30- i 15-sekundowego (emisja w stacjach TVN, TVP, Polsat, ATM), i materiałów do prasy kobiecej oraz pełnej komunikacji online (bannery, Facebook ASU, e-mailing). Promocję uzupełniają materiały BTL w kanale BtoB.

Działania skierowane są do kobiet powyżej 35. roku życia, prowadzących aktywny tryb życia oraz poszukujących rozwiązań pozwalających kontrolować niedogodności lekkiego NTM. Konsumentki mogą zamówić bezpłatne próbki nierefundowanych produktów Tena Lady na stronie www.tena.pl lub pod bezpłatnym numerem telefonu.

Kampania potrwa do końca marca br. Media zaplanował i kupił dom mediowy Carat Polska.