Kraj

Grupa Ogilvy poszukuje dyrektora kreatywnego

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że trwają rozmowy z potencjalnymi kandydatami na to stanowisko.

Według naszych  informacji zarządzający grupą Ogilvy prowadzą rozmawy z potencjalnymi kandydatami na stanowisko dyrektora kreatywnego grupy. Szefem kreacji grupy jest aktualnie Robin Weeks, który łączy to stanowisko z funkcją regionalnego dyrektora kreatywnego w Europie Środkowo-Wschodniej.

Zmiana na tym stanowisku miałaby nastąpić ze względu na decyzję Weeksa o kierowaniu kreacją w Rosji (jako dyrektor kreatywny regionu), jednak przedstawiciele Ogilvy oficjalnie utrzymują, że takiej zmiany nie będzie, a Weeks nadal będzie odpowiadał za kreację oddziału agencji w Polsce.

Nie udało nam się skontaktować z Tomaszem Bałukiem, CEO Ogilvy Group Poland, ani z Robinem Weeksem, który przebywa w Rosji.