Kraj

IDMnet zajmie się sprzedażą w serwisach TVP

Oprócz standardowych formatów sieć będzie zarządzać też powierzchnią reklamy wideo.

IDMnet rozpoczął współpracę z serwisem internetowym Telewizji Polskiej. Spółka zajmie się obsługą serwisu w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Współpraca obejmie wszystkie serwisy, wchodzące w skład domeny TVP.pl (trzynaście wortali), w tym również treści VOD.

IDMnet zajmie się nie tylko sprzedażą wszystkich standardowych formatów reklamowych, stosowanych w Internecie, ale będzie też zarządzać powierzchnią reklamy wideo. Za sprzedaż reklam, emitowanych przed materiałami filmowymi, zamieszczanymi w serwisach internetowych TVP, będzie odpowiadać sieć reklamy wideo Clipnet.

Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić, na jakich zasadach strony zawarły umowę o współpracy ani jakie są jej szczegóły.