Kraj

Jacek Balicki nowym szefem marketingu Samsunga

Były szef marketingu Playa, a ostatnio partner zarządzający w agencji reklamowej FireFly, będzie nowym szefem marketingu polskiego oddziału koreańskiego koncernu.

Jacek Balicki, który przez 2,5 roku był szefem marketingu P4, operatora komórkowego Play, a od połowy 2009 r., był współudziałowcem i partnerem zarządzającym, związanym z grupą FireFly, będzie nowym szefem marketingu (chief marketing officer) firmy Samsung Electronics Polska – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ani Samsung, ani sam Balicki nie potwierdzili tej informacji.

Przypomnijmy, że poprzedni CMO polskiego Samsunga Tomasz Piotrowski rozstał się z firmą w listopadzie ub.r. po niespełna 1,5 roku pracy (wcześniej przez szereg lat związany był z firmą AmRest, operatorem sieci restauracji KFC i Pizza Hut).

Jacek Balicki ma bogate doświadczenie zarówno jako marketingowiec, jak i menedżer w agencjach reklamowych. W 2006 r. jako członek zarządu i szef marketingu P4 wprowadzał na rynek czwartego operatora komórkowego Play. Z P4 rozstał się w styczniu 2009 r. Od połowy 2009 r. jest związany z grupą FireFly jako współudziałowiec i partner.
Przed przejściem do Playa Balicki był dyrektorem generalnym agencji reklamowej BBDO Warszawa i prezesem grupy BBDO w Polsce, a wcześniej dyrektorem generalnym agencji reklamowej G7.