Kraj

Poszerzona rzeczywistość w reklamach mBanku

Jak twierdzą przedstawiciele banku, to pierwsza na taką skalę kampania reklamowa w branży finansowej wykorzystująca technikę rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).

Poszerzona rzeczywistość w reklamach mBanku
Wirtualny mBank (BRE Bank) rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę tabletów i mobilnego internetu w pakiecie z eKontem. W działaniach po raz pierwszy zostanie wykorzystana technologia rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Przystawiając wydrukowane w reklamach kody AR do kamery w komputerze, odbiorca na ekranie widzi zaskakujący „trójwymiarowy” efekt w realnym tle. Reklamy prasowe mBanku z tymi kodami zostaną wydrukowane 13 stycznia w “Gazecie Wyborczej” oraz 16 stycznia w “Newsweeku”, “Wprost” i “Angorze”. Zdaniem przedstawicieli mBanku to pierwszy przypadek wykorzystania przez polską instytucję finansową technologii rozszerzonej rzeczywistości na tak dużą skalę.

Kampania reklamowa, dotycząca zarówno oferty eKonta z bezpłatnym internetem mobilnym w Playu, jak i nowych, promocyjnych warunków na zakup iPada2 w ofercie tabletu z internetem, potrwa do połowy lutego br. Jej elementem będą dwa odświeżone spoty telewizyjne, emitowane w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP, TVN, Polsat, AXN i Discovery Channel. Kreacje reklamowe będą też widoczne w internecie w największych portalach oraz w serwisach takich jak YouTube.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLN90_j3X3Fg%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_profilepage%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSYPNKTaiMhI%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_profilepage%22%7D
Nowa kampania promocyjna mBanku została przygotowana we współpracy z agencjami Ambasada Brand Communication i Pro-Creation. Spoty telewizyjne wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowała firma Papaya Films. Media do kampanii zakupił dom mediowy MPG.