Wirtualny mBank (BRE Bank) rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę tabletów i mobilnego internetu w pakiecie z eKontem. W działaniach po raz pierwszy zostanie wykorzystana technologia rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Przystawiając wydrukowane w reklamach kody AR do kamery w komputerze, odbiorca na ekranie widzi zaskakujący „trójwymiarowy” efekt w realnym tle. Reklamy prasowe mBanku z tymi kodami zostaną wydrukowane 13 stycznia w “Gazecie Wyborczej” oraz 16 stycznia w “Newsweeku”, “Wprost” i “Angorze”. Zdaniem przedstawicieli mBanku to pierwszy przypadek wykorzystania przez polską instytucję finansową technologii rozszerzonej rzeczywistości na tak dużą skalę.
Kampania reklamowa, dotycząca zarówno oferty eKonta z bezpłatnym internetem mobilnym w Playu, jak i nowych, promocyjnych warunków na zakup iPada2 w ofercie tabletu z internetem, potrwa do połowy lutego br. Jej elementem będą dwa odświeżone spoty telewizyjne, emitowane w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP, TVN, Polsat, AXN i Discovery Channel. Kreacje reklamowe będą też widoczne w internecie w największych portalach oraz w serwisach takich jak YouTube.
Nowa kampania promocyjna mBanku została przygotowana we współpracy z agencjami Ambasada Brand Communication i Pro-Creation. Spoty telewizyjne wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowała firma Papaya Films. Media do kampanii zakupił dom mediowy MPG.