Kraj

"Jagiellonia", drugi po "Gazeli" miesięcznik białostockiego butiku QLL

Butik kreatywny QLL z Białegostoku wydaje drugie pismo. Jest to magazyn sportowy ukazujący się w cyklu miesięcznym "Jagiellonia", poświęcony klubowi...

Butik kreatywny QLL z Białegostoku wydaje drugie pismo. Jest to magazyn sportowy ukazujący się w cyklu miesięcznym “Jagiellonia”, poświęcony klubowi piłkarskiemu o tej samej nazwie z Białegostoku. Egzemplarz magazynu kosztuje 3 zł. Wcześniej, w czerwcu 2003 r., QLL zaczął wydawać białostocki bezpłatny miesięcznik miejski “Gazela”. Oba tytuły mają nakład po 10 tys. egzemplarzy. “Magazyn “Jagiellonia” wspiera nowego ducha w klubie, który został niedawno dofinansowany i ma nowy większy stadion” – mówi Andrzej Pańkowski, właściciel butiku kreatywnego QLL oraz redaktor naczelny “Jagiellonii” i “Gazeli”. Do finansowania obu tytułów nakłonił białostockich przedsiębiorców, firmy: MTC Plus, BOS SA, Havo Sp. z o.o. oraz Wersal Podlaski. “Jagiellonia” zasięgiem obejmuje województwo podlaskie. “Gazela” dystrybuowana jest na specjalnych stojakach od niedawna w ok. 120 punktach w Białymstoku. Niedawno poszerzyła liczbę stron z informacjami o imprezach. Butik kreatywny QLL istnieje od stycznia 2003 r. Zajmuje się szeroko rozumianą kreacją reklamową i zamierza poszerzać działalność prasową. (KP)