M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Piotr Pokrzywa ponownie redaktorem naczelnym "MMP"

Tomasz Wygnański | 16 stycznia 2012, 06:00

Osoba od 20 lat związana z rynkiem komunikacji marketingowej i były redaktor naczelny tytułu wraca na stanowisko.

Piotr Pokrzywa zaakceptował propozycję zarządu oraz rady nadzorczej VFP Communications - wydawcy m.in. "Media & Marketing Polska" ("MMP"), miesięczników "Handel" oraz "Food Service", i 1 lutego br. obejmie stanowisko redaktora naczelnego "MMP". Jednocześnie zrezygnował z zajmowanego od 2005 r. stanowiska dyrektora generalnego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Piotr Pokrzywa był pierwszym red. naczelnym "Marketing Polska", a następnie tytułu połączonego "Media & Marketing Polska", funkcję tę piastował w latach 1996-2000.

Piotr Pokrzywa zastępuje na stanowisku Marzennę Reyher, współzałożycielkę spółki VFP Communications i magazynu „MMP” w 1993 r. Marzenna Reyher i jej mąż Kehrt, drugi założyciel spółki, sprzedali swoje udziały wydawnictwu DFV w 2008 r. Obecnie zajmują się rozwojem własnego biznesu związanego z branżą turystyczną w województwie śląskim.

- Bardzo się cieszę z możliwości powrotu do redakcji "MMP", z którą łączy mnie nie tylko sentyment do tytułu, który zakładałem, ale też wiele realizowanych przez ostatnie kilka lat projektów. Jako dyrektor generalny SMB współtworzyłem wraz z zarządem VFP m.in. projekt konkursu Golden Arrow oraz konferencję Interactive Marketing Meetings. Te projekty będą rzecz jasna kontynuowane i jestem przekonany, że ich pozycja zostanie wzmocniona - powiedział Piotr Pokrzywa. - Jestem także przekonany, że pod moim kierownictwem lider prasy branżowej, jakim niewątpliwie jest "MMP", ulegnie ciekawym przeobrażeniom i w wielu momentach przyczyni się do dalszego rozwoju sektora marketingu, mediów i reklamy - dodał Piotr Pokrzywa.

- Z prawdziwą satysfakcją powitaliśmy decyzję Piotra Pokrzywy o powrocie do naszej redakcji. Wiemy, że jest to nie tylko znakomity dziennikarz, ale także jeden z najbardziej doświadczonych menedżerów w branży komunikacji marketingowej. Jestem przekonany, że pod kierownictwem Piotra nie tylko utrzymamy, ale też znacząco wzmocnimy naszą pozycję rynkową - stwierdził Juliusz Donajski, prezes VFP Communications.

- Z żalem, ale też zrozumieniem przyjęliśmy decyzję Piotra o rozstaniu z SMB. Przez ostatnich sześć lat Piotr dał się poznać jako niezwykle sprawny i kompetentny dyrektor generalny Stowarzyszenia. W dużej mierze to jego zasługą jest fakt, iż obecnie SMB należy do jednych z najbardziej wiarygodnych organizacji branżowych, będących istotnym partnerem konsultacyjnym dla GIODO, UKE czy UOKiK - mówi Maciej Wielkopolan, prezes SMB.

Piotr Pokrzywa pracuje w branży komunikacji marketingowej od 20 lat. Pełnił szereg funkcji zarządczych, m.in. był dyrektorem marketingu i sprzedaży TNT Worldwide, dyrektorem generalnym J. Walter Thompson, redaktorem naczelnym "Media & Marketing Polska" oraz dyrektorem generalnym Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Był lub jest obecnie członkiem lub moderatorem jury wszystkich najważniejszych konkursów branżowych: Golden Arrow, Kreatura, Effie, KTR i Złote Spinacze. Jest członkiem zarządu Związku Stowarzyszeń "Rada Reklamy" oraz Federacji Związków Komunikacji Marketingowej.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,