Przetargi

Atrakcyjna cena zakupu zdecydowała o wyborze ZOG-u

Maspex kontynuuje współpracę z agencją.

Grupa Maspex Wadowice w prowadzonym od jesieni ub.r. przetargu na obsługę mediową wybrała ZenithOptimedia Group. Agencja zajmie się obsługą wszystkich brandów tego marketera, m.in. Tymbarku, Kubusia, Lubelli, Tigera, oraz spółki Polski Lek.

ZOG w ostatniej fazie przetargu bronił budżetu Maspeksu, dla którego w zakresie obsługi mediowej pracował od 2006 r., przed Macroscope OMD i Universal McCannem. Wcześniej w konkursie uczestniczyli też Carat i PanMedia Western.

Jak mówi Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Maspeksie, o wyborze ZOG-u zdecydowały podejście strategiczne oraz zapewnienie atrakcyjnej ceny przy utrzymaniu jakości zakupu. Marketer nie ujawnia, na jaki okres zawarł umowę z ZOG-iem.

Grupa Maspex Wadowice jako holding jest jednym z większych reklamodawców w branży FMCG. W okresie I-X ub.r. według Kantar Mediów wydała na reklamy w mediach 148,4 mln zł (łącznie z wydatkami spółki Polski Lek). W całym 2010 r. zaś – 136,3 mln zł.