Kraj

Do wyczerpania zapasów

Kampania Plusa z udziałem Mumio promuje ofertę smartfonów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeRwi24_PuMk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Ruszyła nowa kampania sygnowana hasłem “Smartfonowe okazje roku!” promująca smartfony w ofercie Plusa (Polkomtel). Bohaterem spotu autorstwa PZL jest kabaret Mumio wizualizujący nową ofertę.

Za wsparcie BTL-owe odpowiedzialna była agencja Pompidou. Przygotowany przez Pompidou key visual ściśle nawiązuje do spotów telewizyjnych. Całość odzwierciedla nowoczesny charakter sieci Plus i bogatą ofertę najnowszych telefonów w okazyjnych cenach.

Kampania wystartowała 16 stycznia, będzie realizowana w następujących kanałach: spoty TV (30- i 15-sekundowe), internet, prasa oraz outdoor. Prowadzona będzie do wyczerpania zapasów promowanych telefonów.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.