Jesienią ub.r. portfolio Bacardi wzbogaciło się o trunek o nazwie Bacardi Oakheart. Ma to być odpowiedź marki na wzrost udziału kategorii spiced w światowym rynku rumów.
Wprowadzeniu wariantu na rynek towarzyszy obecnie kampania marketingowa, na którą składają się materiały POS skierowane do kanału nowoczesnego i kanału handlu tradycyjnego, oraz aktywności promocyjne w kanale HoReCa.
Najsilniejszym elementem komunikacji będą działania wizerunkowe w internecie obejmujące serię filmów pod hasłem “Z kamerą wśród mężczyzn”. Bohaterami produkcji będą Tytus Hołdys oraz Karol Paciorek i Włodek Markowicz (na zdj.), autorzy wideobloga Lekko Stronniczy. Ich przygody będzie można śledzić w Facebooku oraz YouTube.
Za działania interaktywne odpowiada agencja Pride & Glory Interactive, a za komunikację PR agencja XRS Public Relations. Działania promocyjne w miejscach sprzedaży przygotowała i zrealizowała agencja Espresso Brand Support.