Kraj

Nowość JTI w segmencie niskich cen

Marketer rozszerza markę LD o nowy wariant.

Firma tytoniowa JTI Polska wprowadziła do sprzedaży kolejną nowość w segmencie niskich cen. Marka LD oferuje papierosy LD Club super slims w nowym formacie opakowania purse box oraz nowoczesnej i eleganckiej szacie graficznej.

Nowość JTI w segmencie niskich cen
Jak mówi Grzegorz Dobrucki, dyrektor ds. strategii portfolio, marki i handlu w JTI, LD Club super slims są odpowiedzią na dynamiczny rozwój formatu super slims w segmencie niskich cen (obecnie warianty marek super slims z segmentu niskich cen stanowią 6,4 proc. sprzedaży w Polsce, wzrost o 21,7 proc. w listopadzie ub.r. w porównaniu z listopadem 2010, JTI za Nielsenem).

– Purse box to długo oczekiwany format opakowania w segmencie niskich cen. Obecnie w tym formacie występują na rynku marki Vogue, She i Glamour (marka JTI) w wyższym segmencie. Potencjał produktu potwierdzony został w badaniach konsumenckich przeprowadzonych na zlecenie JTI – mówi Grzegorz Dobrucki.

Oferta skierowana jest do palaczy super slims w wieku 20-30 lat, dla których liczą się wysoka jakość produktu, elegancki, nowoczesny design opakowania oraz atrakcyjna cena.

Papierosy LD Club super slims występują w dwóch wariantach: LD Club Platinum i LD Club Menthol,
w promocyjnej cenie 9,90 zł za paczkę 20 szt. (docelowo 10,70 zł vs. She/Vogue 12,80 zł i Glamour 11,30 zł za paczkę 20 szt.)

Wprowadzenie nowej oferty będzie wspierane działaniami informacyjnymi w punktach sprzedaży.

LD to światowa marka papierosów (obecnie dostępna w ponad 30 krajach). Polska jest drugim rynkiem JTI na świecie pod względem wolumenu sprzedaży LD. Na polskim rynku brand ten jest marką nr 4 (udziały ilościowe 9,1 proc.) w całym segmencie papierosów i nr 2 w segmencie niskich cen (udziały ilościowe w segmencie 16,4 proc.).


Jak podaje JTI, LD super slims to lider wśród papierosów super slims w segmencie niskich cen (udział ilościowy LD super slims w segmencie niskich cen super slims wynosi 47,4 proc.), to również druga marka w segmencie super slims w Polsce (udziały ilościowe 3,0 proc.).

Segment papierosów super slims w Polsce wynosi 20,5 proc. całego rynku. Udział papierosów super slims z segmentu niskich cen stanowi 38 proc. sprzedaży w tej kategorii.

wsp. MB