Kraj

Soplica dla narciarzy

Korzystając z ferii zimowych, producent wódki Soplica przygotował jej wsparcie bezpośrednie w karczmach i gospodach na Podhalu.

Soplica dla narciarzy
Firma alkoholowa Central European Distribution Corporation (CEDC), producent m.in. wódki i nalewek marki Soplica, przygotowała zimową akcję marketingu bezpośredniego pod hasłem “Rozgrzej się ze smakiem” dla turystów odwiedzających zimowe kurorty w polskich górach.

W karczmach i gospodach przy stokach narciarskich, m.in. w Zakopanem, Bukowinie Tatrzańskiej czy Krynicy Zdroju, marketer proponuje spędzenie wieczoru po nartach z rozgrzewającymi nalewkami i wódką Soplica w promocyjnych cenach.

W akcji Soplicy bierze udział ponad 40 karczm, restauracji i barów w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Każdy współpracujący punkt otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy, tj. plakaty akcji, standy na stoliki, tace czy kieliszki wraz ze specjalnymi cenami promocyjnymi. Lokale mogą również liczyć na wsparcie komunikacyjne promocji na facebookowym profilu Soplicy. Działania potrwają do marca br.

– Zimowa akcja “Rozgrzej się ze smakiem” ma na celu przybliżenie turystom i narciarzom wyjątkowego smaku nalewek i wódek takich jak kiedyś. Alkohole Soplicy idealnie pasują do serwowanych w karczmach dań i na pewno zachwycą niejedno podniebienie – mówi Przemysław Jaczewski, brand manager marek Jeżówka i Soplica w CEDC.