Kraj

K2 powołuje agencję Good

Firmą pokierują osoby związane ostatnio z Leo Burnett.

W ramach Grupy K2 powstała nowa agencja strategiczno-kreatywna Good. Firmą pokierują Monika Jabłońska, managing director, oraz Krzysztof Iwiński, creative director, menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem w sieciowych agencjach reklamowych.

Jako partnerzy zarządzający przejęli kierowanie zespołem agencji Brainshop U-Boot, dając jej świeży impuls do rozwoju pod nową nazwą i w nowej formule. Zespół agencji Good kontynuuje obsługę klientów Brainshop U-Boot, tj. Volvo, Discovery Chanel, TLC (projektowo).

Monika Jabłońska pracuje w branży reklamowej od 17 lat. Ostatnio zajmowała stanowisko deputy managing directora w agencji Leo Burnett, gdzie zarządzała działami: obsługi klienta, strategii i interactive.

Krzysztof Iwiński jest związany z branżą reklamową od 12 lat, ostatnio pracował jako creative director również w Leo Burnett.

Do zespołu agencji dołączył także senior copywriter Filip Szperl, wcześniej związany z Leo Burnett i DDB.