Kraj

Hortex rozważa przeniesienie budżetu Dań Świata z G7 do Papagayo

Agencja reklamowa Papagayo, która jest autorem najnowszej kampanii reklamowej dań mrożonych marki Dania Świata produkowanych przez Hortex Holding pod hasłem...

Agencja reklamowa Papagayo, która jest autorem najnowszej kampanii reklamowej dań mrożonych marki Dania Świata produkowanych przez Hortex Holding pod hasłem “Codziennie kulinarne wakacje”, może przejąć ten budżet na stałe. Wcześniejsze kampanie dla tego brandu przygotowywała agencja reklamowa G7. Małgorzata Kozińska, brand manager Hortex Holding, powiedziała, że Papagayo, która przygotowywała wcześniej projekty nowych opakowań szeregu produktów Horteksu (m.in. soków i napojów, a obecnie mrożonek), złożyła ciekawszą ofertę na kreację tej kampanii i dlatego producent zdecydował się powierzyć jej ten budżet. Podkreśliła jednocześnie, że Hortex jest zadowolony ze współpracy z agencją G7, która w dalszym ciągu obsługuje pozostałe brandy. Umowa z Papagayo dotyczy na razie tylko bieżącej kampanii, jednak Hortex nie wyklucza, że przekaże ten budżet do nowej agencji na stałe. Kampania Dań Świata przebiega w telewizji (obecnie w TVP1, TVP2, TVP3, TVN i TVN Siedem emitowane są 30-sekundowe spoty, od lutego wejdą również ich krótsze 15-sekundowe wersje). Budżet mediowy Horteksu obsługuje Optimum Media OMD. Kampania ATL-owa wspierana jest akcją degustacyjną w sklepach detalicznych. Według producenta Dania Świata są dziś liderem w segmencie mrożonych dań gotowych (w październiku ub.r. miały 40 proc. udziałów ilościowych; dane MEMRB IX-X 2003 r.). (MB)