Kraj

Piłkarska gorączka Coca-Coli

Marketer rozpoczyna swoją największą promocję związaną z Euro 2012.

Piłkarska gorączka Coca-Coli
To już kolejna akcja piłkarska Coca-Coli. W najnowszej promocji konsumenci mogą wygrać bilety oraz 10 milionów kolekcjonerskich puszek napoju Coca-Cola. Loteria będzie trwała od 1 lutego do 29 kwietnia 2012 roku.

W akcji biorą udział marki: Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta, Sprite i Powerade. Napoje 
z promocyjnymi nakrętkami i etykietami dostępne są w 27 tys. punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

Promocja wspierana jest kampanią obejmującą reklamę telewizyjną i online, spotami radiowymi emitowanymi przez Grupę RMF oraz materiałami wspierającymi sprzedaż w sklepach. Polską adaptację spotu przygotowała agencja McCann Erickson, kreację materiałów POS –  agencja Concept Room. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Działania w internecie prowadzi agencja K2. Za kampanię PR odpowiada agencja Edelman Polska.