Kraj

Delecta stawia na Babeczki Nadziane

Marketer uruchomił projekt komunikacji marketingowej wspierający nowość w portfolio produktów firmy.

W lutym br. Delecta ruszy z kampanią promującą wprowadzenie na rynek nowego produktu – Babeczek Nadzianych, które będą dostępne w czterech wariantach smakowych. Kampania będzie połączona z promocją realizowaną w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji, potrwa do wyczerpania zapasów. Prosprzedażową akcję promocyjną zaplanowano w okresie silnej kampanii reklamowej Delecty w TV, prasie i internecie.

Kampanię reklamową przygotowuje agencja DDB, która wygrała przetarg organizowany w listopadzie 2010 roku. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Starcom.

Promocja polegać ma na dołączaniu do produktów kolekcji podkładek pod kubek z wizerunkami członków jeżowej rodziny, znanej z wcześniejszych spotów telewizyjnych Delecty. Każdy produkt objęty promocją zawiera jedną podkładkę z określoną jeżową postacią: mamą, tatą, córką lub synkiem, co umożliwi konsumentom zebranie kompletu zgodnego z indywidualnymi preferencjami. Obecność podkładki w opakowaniu komunikuje charakterystyczny piktogram umieszczony na froncie kartonika.