Kraj

MasterCard stawia na europejski futbol

Przez najbliższe trzy miesiące MasterCard będzie reklamował się jako sponsor Euro 2012 i rozdawał ponad pół tysiąca biletów na mecze.

 

MasterCard stawia na europejski futbol
Firma MasterCard Europe, zajmująca się rozliczaniem transakcji bezgotówkowych w ramach swojego systemu płatniczego (karty MasterCard i Maestro), została narodowym sponsorem finałów piłkarskich mistrzostw Europy Euro 2012, które zostaną rozegrane od 8 czerwca do 1 lipca br. w Polsce i na Ukrainie, i przez najbliższe trzy miesiące będzie aktywnie reklamowała ten fakt w mediach.

O tym, że MasterCard będzie sponsorem narodowym Euro 2012, informowaliśmy nieoficjalnie w MMP24 miesiąc temu.

Jako sponsor MasterCard uzyskał pulę 540 biletów na mecze Euro, które w ramach konkursu rozda swoim klientom. Potrwa on do końca kwietnia, a szansę na wygraną mają posiadacze kart MasterCard i Maestro z tzw. technologią zbliżeniową PayPass, którzy w trakcie trwania akcji przeprowadzą przynajmniej jedną transakcję zbliżeniową, zarejestrują ją na dedykowanej konkursowi stronie internetowej i zagrają w grę zręcznościową. Sterując wirtualnym piłkarzem, muszą rozbić budowlę złożoną z klocków i zdobyć jak największą liczbę punktów. Każdy uczestnik ma trzy próby, podczas których musi jak najlepiej wycelować piłką, ustawiając siłę uderzenia i pozycję piłki. Codziennie nagrody w postaci podwójnego biletu zdobywają osoby z trzema najlepszymi wynikami.

Organizatorem konkursu PayPass Goool dla MasterCard jest agencja marketingowa IQ Marketing.

Przez cały czas trwania akcji MasterCard będzie reklamował ją w telewizji, prasie, na outdoorze i w internecie.

Kampanię reklamową przygotowały agencja reklamowa McCann Erickson oraz dom mediowy Universal McCann.