Do tej pory największym beneficjentem możliwości przenoszenia numerów w sieciach telefonii komórkowej było P4, operator sieci Play, które chwali się (i reklamuje), że trzech na czterech klientów zmieniających operatora i przenoszących numer wybiera właśnie jego. Z danych branżowego serwisu Telepolis wynika, że w ub.r. swój numer z dotychczasowej sieci do innej przeniosło nieco ponad 1 mln użytkowników komórek, z których najwięcej, bo 753 tys., rzeczywiście wybrało Playa. Drugi w kolejności był PTK Centertel, operator sieci Orange, którego wybrało 116 tys. użytkowników zmieniających sieć.
Najwyraźniej jednak Orange postanowił zawalczyć na tym rynku trochę ostrzej. Właśnie rusza z nową kampanią reklamową, w której przekonuje klientów innych operatorów, by przeszli do niego. Co ciekawe, nie uderza wcale w Playa, ale w pozostałych dwóch największych operatorów komórkowych, czyli Plusa (Polkomtel) i T-Mobile (Polska Telefonia Cyfrowa).
“Szóstka, do której przywykłeś, będzie fajniejsza w Orange” – przekonuje operator w swojej reklamie, a prefiksami zaczynającymi się cyfrą “6” posługują się właśnie Plus i T-Mobile.
Kreację tej kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.