M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PepsiCo ma już 22 linie produktowe

Piotr Pokrzywa | 10 lutego 2012, 06:00

Firma PepsiCo ogłosiła, że linie Diet Mountain Dew, Brisk oraz napoje kawowe RTD (ready to drink) Starbucks osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad miliarda dolarów rocznie.

Wzrost sprzedaży wymienionych brandów zapewnił poszerzenie portfolio marek koncernu do 22 linii produktów. Obecnie PepsiCo oferuje największy na świecie asortyment artykułów żywnościowych i napojów.

Od 2000 roku PepsiCo podwoiła liczbę marek, które generują sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów rocznie, w ostatnich latach dołączyła do nich pięć kolejnych linii produktów. Dzięki zapoczątkowanej na początku lat 90. współpracy opartej na zasadzie joint venture z Unileverem i Starbucksem PepsiCo jest producentem i dystrybutorem marki Brisk oraz napojów kawowych RTD Starbucks.

Czytaj więcej na temat: , , , ,