Kraj

Volvo promuje S60 i V60

Za adaptację spotów na rynek polski odpowiada agencja Good.

Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60.

Nowe spoty reklamowe zostaną zaprezentowano zarówno w telewizji ogólnopolskiej – TVN i Polsat, jak i kanałach tematycznych, takich jak TVN Style czy Polsat Play. Reklamy S60 i V60 zostaną także wykorzystane w kampanii prasowej w magazynach motoryzacyjnych, lifestyle’owych oraz pismach biznesowych. Do końca marca spoty Volvo będzie można obejrzeć w sieci kin Cinema City.

Założeniem kampanii jest odświeżenie wizerunku popularnych modeli obecnych już w sprzedaży oraz zachęcenie do odbycia jazdy próbnej.

Za przygotowanie spotów odpowiadała agencja Amsterdam Arnold. Adaptacją na polskim rynku zajęła się agencja reklamowa Good (przekształcona z Brainshop U-Boot). Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.