M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brown-Forman szuka agencji dla Maximusa

Tomasz Wygnański | 15 lutego 2012, 06:00

Marka wódki ma poszerzyć dystrybucję poza Polskę i otrzymać wsparcie.

Brown-Forman prowadzi międzynarodowy przetarg na obsługę marki Maximus Vodka. Nazwy i liczba agencji nie są znane, ale wiadomo, że są tam m.in. agencje z Wielkiej Brytanii i jedna z Polski.

Maximus Vodka jest własnością Brown-Forman od ub.r. Wcześniej koncern był dystrybutorem tej marki, która funkcjonowała i nadal funkcjonuje wyłącznie na polskim rynku. Przed przejęciem Maximus należał do firmy Altia Group, tej samej, która była kiedyś właścicielem brandu Finlandia, podobnie jak teraz Maximus kilka lat wcześniej przejętego przez Brown-Forman.

Według nieoficjalnych informacji Brown-Forman jako nowy właściciel Maximus Vodka ma zamiar zapewnić marce mocne wsparcie i rozszerzyć jego dystrybucję o inne kraje.

Na naszym rynku Maximus Vodka należy do segmentu domestic premium (wódka produkowana jest w Polsce), w którym konkuruje z takimi markami, jak Bols (CEDC), Wyborowa (Pernod Ricard) czy Smirnoff Vladimir (Diageo).

Brown-Forman Polska jest obsługiwany przede wszystkim przez agencję Focus Advantage.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,