Kraj

Princessa z limitowaną edycją na Dzień Kobiet

Nestle wprowadza arachidowy smak popularnych wafelków.

Z okazji Dnia Kobiet Nestle Polska wprowadza na rynek limitowaną wersję Princessy o smaku arachidowym, która będzie dostępna w sklepach od 1 marca.

– Polki coraz częściej sięgają po słodycze orzechowe, dlatego wychodząc naprzeciw ich potrzebom, wprowadziliśmy limitowaną edycję o smaku arachidowym – mówi Maja Kołodziejczyk, product manager w dziale słodyczy Nestlé Polska.

Sugerowana cena wafelka Princessa arachidowa z limitowanej edycji to 99 groszy.

Opakowanie wafelków zaprojektowała Promocja 21. Pojawienie się na rynku edycji limitowanej będą wspierały materiały POS (zatowarowane ćwierćpaletki, plakaty, wobblery), które przygotowała agencja 3M Projekt. Działania reklamowe będą prowadzone w prasie handlowej. Za zakup mediów odpowiada MEC.