Kraj

Jerzy Dudek twarzą kampanii produktów Ferrero

Bramkarz zachęca do loterii.

Bramkarz Jerzy Dudek został twarzą kampanii reklamowej produktów Ferrero Polska. Marketer rozpoczął promocję konsumencką pod hasłem “Łowcy bramek 2012”. Obejmuje ona wybrane produkty marek Kinder, Duplo i Nutella.

Promocja polega na zbieraniu punktów z promocyjnych opakowań. Dzięki nim można zdobyć jedną z nagród sportowych z limitowanej edycji z podpisem Jerzego Dudka: czapkę, plecak, piłkę, rękawice bramkarskie lub bramkę treningową. Równolegle prowadzona jest loteria, w której nagrodą jest trening na stadionie PGE Arena Gdańsk prowadzony przez bramkarza z możliwością wykonania rzutu karnego na jego bramkę. Nagrodami w loterii są również: wspólna fotografia z Jerzym Dudkiem oraz możliwość uzyskania autografu, kolacja z bramkarzem w hotelu Sheraton w Sopocie z maksymalnie trzema osobami towarzyszącymi, pobyt w hotelu Sheraton w Sopocie oraz ekskluzywne zaproszenie na Stadion PGE Arena Gdańsk. Łączna wartość nagród w loterii wynosi ponad 111 tys. zł.

Akcja trwa do 31 maja br. Za jej mechanizm odpowiada agencja Communication Unlimited. Promocja wsparta jest kampanią reklamową obejmującą m.in. telewizję, ale jej szczegóły nie są znane. W zakresie planowania i zakupu mediów Ferrero Polska pracuje z domem mediowym Carat.