Kraj

Aflofarm z erekcją

Marketer wspiera kampaniami dwa produkty dedykowane mężczyznom.

Firma farmaceutyczna Aflofarm prowadzi równolegle kampanie dwóch produktów adresowanych do mężczyzn – preparatów Braveran i Stymen. Pierwszy dedykowany jest mężczyznom, którzy mają problemy z erekcją. Na rynku konkuruje z takimi markami, jak Vitasteron, Liderin, Permen, Clavin.

Stymen przeznaczony jest dla mężczyzn po 40. roku życia, u których dostrzega się niedobory prasteronu w organizmie. Tabletki Stymen zalecane są szczególnie mężczyznom, u których występuje: obniżona sprawność seksualna, spadek sprawności fizycznej i pogorszenie ogólnego samopoczucia.

Spot reklamujący Braveran jako pierwszy w tej kategorii produktów pokazuje mechanizm samej erekcji oraz sposób działania produktu, łamiąc obowiązujący do tej pory kanon używania półsłówek i dwuznaczności w opisie samego problemu. Kampania obejmuje stacje ogólnopolskie, radio oraz prasę.

W kampanii Stymenu wykorzystano spot reklamowy, który wyreżyserowała Katarzyna Jungowska, córka aktorki Grażyny Szapołowskiej. W reklamie produktu podnoszącego poziom testosteronu uchwyciła przede wszystkim piękno kobiecego ciała. Działania wspierające Stymen przewidziane są na cały rok 2012. Obecnie zaangażowane media to ogólnopolskie stacje TV.

Za kreacje obu kampanii odpowiada Aflofarm, media do nich zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.