Kraj

Szymon Majewski w nowym wcieleniu

Bank PKO BP rusza z kampanią reklamową nowej oferty pożyczek gotówkowych. Będziemy więc mieć niecodzienny pojedynek Chucka Norrisa z Szymonem Majewskim.

We wczorajszym wydaniu MMP24 pisaliśmy o startującej jutro kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK, do której zatrudnił on amerykańskiego aktora znanego z filmów akcji Chucka Norrisa. Były strażnik Teksasu będzie promował kredyty gotówkowe BZ WBK.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FA0797-fTtYw%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Szykuje się więc niecodzienny pojedynek. Zgodnie z naszymi nieoficjalnymi informacjami z intensywną kampanią reklamową nowej oferty pożyczek gotówkowych Max Pożyczka Mini Rata startuje największy w kraju bank detaliczny – PKO Bank Polski. Zachwala, że pożyczy nam nawet 150 tys. zł na dowolny cel (także na spłatę innych kredytów), oprocentowane od 9,99 proc., a niektórzy mogą liczyć nawet na pożyczkę bez prowizji. Nowa pożyczka zastąpiła dotychczasowe dwie oferty kredytów gotówkowych: pożyczkę gotówkową oferowaną do 20 tys. zł i szybki serwis kredytowy oferowany powyżej tej kwoty.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqoF563Oo75k%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Nowej ofercie towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej z Szymonem Majewskim. Tym razem występuje on w roli konsultanta spełniającego marzenia klientów. Za kreację telewizyjną odpowiedzialna jest agencja DDB, agencja OS3 stworzyła kreację internetową. Dom mediowy Universal McCann zakupił czas reklamowy w telewizji, a w internecie zakupiły go Value Media i Cube Group.