Przetargi

Volvo wybiera Mindshare do obsługi w social mediach

Wygrany przetarg oznacza poszerzenie współpracy z marketerem. Do tej pory Mindshare odpowiadał za strategię, planowanie i zakup mediów.

Mindshare Polska wygrało przetarg na obsługę Volvo w social mediach. Agencja będzie odpowiedzialna za realizację strategii komunikacyjnej w mediach społecznościowych oraz obsługę marki Volvo na fan page’u Volvo Auto Polska w Facebooku. Nazw ani liczby agencji biorących udział w przetargu nie ujawniono. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Volvo Auto Polska rozszerzyło tym samym zakres współpracy z domem mediowym Mindshare. Agencja dotychczas była odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, planowanie i realizację strategii mediowych dla Volvo.

Dotychczasowym partnerem Volvo Auto Polska w zakresie działań na fan page’u była agencja Euro
RSCG Sensors.

Rekomendacje działań w mediach społecznościowych dla Volvo Auto Polska opracował zespół pionu invention, specjalizujący się w projektowaniu działań komunikacyjnych z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań mediowych oraz strategii komunikacji w social mediach.

Za obsługę Volvo, doradztwo strategiczne, planowanie mediów i realizację wszystkich kampanii mediowych odpowiada zespół Pauliny Kierczyńskiej, director działu client leadership. Od maja będzie on wspierany przez Bartosza Sikorę, menedżera pionu invention odpowiedzialnego za realizację strategii promocji marki Volvo w social mediach.