Zagranica

Niedowartościowana reklama mobile

Istnieje ogromna dysproporcja między czasem, jaki konsumenci spędzają, używając komórek, a wartością reklamy w tym medium - wynika z badania firmy analitycznej Flurry.

W raporcie dotyczącym rynku USA Flurry wskazuje, że mobile zajmuje już 23 proc. czasu poświęcanego mediom, podczas gdy wydatki na reklamę w komórkach to tylko 1 proc. budżetów mediowych w Stanach Zjednoczonych. Czas kontaktu z telefonami dotyczy w tym przypadku zarówno surfowania po WWW, jak i korzystania z aplikacji.

Podobna dysproporcja zachodziła w przeszłości także w przypadku internetu. Jednak teraz wydatki na online to 16 proc. budżetów przy czasie stanowiącym około 22 proc. ogółu konsumpcji mediów.

Z tej perspektywy prasa wygląda na medium przewartościowane – zbiera 29 proc. budżetów, a konsumenci poświęcają jej tylko 6 proc. czasu.

(Media Post)