Kraj

Maspex wspiera sprzedaż Puchatka

Marketer rusza z loterią nawiązującą do Euro 2012.

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła dla marki kakao Puchatek specjalną piłkarską promocję konsumencką pod hasłem “Kibicuj i wygrywaj więcej”.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy zbierać kody z promocyjnych piłkarskich opakowań Puchatka 300 g, 350 g oraz 150 g. Kody kreskowe można wymieniać na nagrody gwarantowane: piłkarskie pościele, stroje piłkarskie i komputerowe myszki w kształcie piłki nożnej. Dodatkowo prowadzony jest konkurs plastyczny “Mój wymarzony stadion”, w którym nagrodami są telewizor Samsung oraz piłkarskie pufy.

Promocja trwa do 20 czerwca br., a za jej obsługę odpowiada Maspex.

Jak podaje marketer, kakao Puchatek jest zdecydowanym liderem w segmencie rozpuszczalnych napojów kakaowych w Polsce (wartościowo ponad 40 proc., źródło: ACNielsen, X-XI 2011), a także wiceliderem w Rumunii, na Węgrzech i na Ukrainie (sprzedawany pod marką Brumi).

Puchatek to granulowany, rozpuszczalny napój kakaowy z kompozycją 10 witamin i wapnia. Produkty kategorii kakao instant przeznaczone są głównie dla dzieci w wieku 4-10 lat. Dla kupujących (matki) głównymi czynnikami wyboru przy podjęciu decyzji zakupowych są jakość (wybierają sprawdzone marki) oraz cena. Rynek mocno polaryzuje się między produktami jakościowymi a niską ceną marek własnych. Liderem smaku jest smak czekoladowy i żaden nowy smak nie jest w stanie pozbawić go palmy pierwszeństwa. Jeśli chodzi o opakowania, rynek jest mocno tradycyjny – torby i słoiki to akceptowane opakowania dla produktów tej kategorii.

Maspex co roku wspiera Puchatka promocjami konsumenckimi. Marketer nie ujawnia szczegółów dotyczących ewentualnych aktywności reklamowych marki w tym roku.