Kraj

TelePizza wspiera nową ofertę reklamą w telewizji i w kinach

TelePizza Poland Sp. z o.o., prowadząca sięć restauracji fast food, wprowadziła do swojej oferty nowy produkt o nazwie RollDog (parówka...

TelePizza Poland Sp. z o.o., prowadząca sięć restauracji fast food, wprowadziła do swojej oferty nowy produkt o nazwie RollDog (parówka owinięta pieczonym boczkiem z serem i ciastem z pizzy) i wspiera go kampanią reklamową w telewizji (Polsat, TVN, TVN Siedem, Discovery i MTV Polska) oraz w kinach sieci Cinema City. Kreację spotów firma otrzymała z hiszpańskiej centrali, natomiast ich adaptację oraz wykonanie materiałów BTL zrealizowała agencja reklamowa Yapan, z którą TelePizza współpracuje od stycznia 2003 r. (wcześniej budżet reklamowy obsługiwała agencja Lowe GGK). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy PanMedia Western. Joanna Gorczyca, kierownik działu marketingu TelePizza Poland, mówi, że średnio 3-4 razy do roku menu tej sieci wzbogaca się o nowy produkt, natomiast 6-7 razy w roku organizowane są promocje konsumenckie. Główną grupę docelową konsumentów TelePizzy stanowią osoby w wieku 15-29 lat (sporą część stanowią uczniowie i studenci), natomiast szersza grupa określana jest w przedziale wiekowym: 15-39 lat. TelePizza, która powstała w Hiszpanii 16 lat temu, w naszym kraju funkcjonuje od 1992 r. i obecnie ma sieć 87 restauracji szybkiej obsługi (61 – własnych i 26 – prowadzonych na zasadzie franchisingu) w blisko 50 miastach. Do końca roku firma planuje otwarcie 13 kolejnych restauracji (głównie w mniejszych miastach – poniżej 100 tys. mieszkańców). Od początku roku globalnym partnerem TelePizzy została Coca-Cola, wcześniej swoje napoje w tej sieci sprzedawało PepsiCo. (MB)