Kraj

Dolisos Polska wspiera reklamą w prasie i radiu lek Drosetux

Dolisos Polska, polski oddział francuskiego producenta leków homeopatycznych Laboratoires Dolisos, wspiera reklamą w prasie i w radiu lek bez recepty...

Dolisos Polska, polski oddział francuskiego producenta leków homeopatycznych Laboratoires Dolisos, wspiera reklamą w prasie i w radiu lek bez recepty Drosetux (syrop przeciwkaszlowy). Strategię i kreację działań reklamowych przygotowała agencja Marcus. Agencja ta zaplanowała i zakupiła media na potrzeby kampanii. Reklama leku pojawia się w radiostacji PR Program 1 oraz w wybranych tytułach prasowych, m.in.: “Newsweek Polska”, “Wprost”, “Claudia”, “Poradnik Domowy”, “Przyjaciółka” i “Pani Domu”. “Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 25 plus” – powiedziała Anna Kulesza, prezes agencji Marcus. Kampanię zaplanowano na styczeń i luty br. Budżet kampanii nie został ujawniony. Według firmy Expert Monitor w ub.r. firma Dolisos Polska wydała łącznie na reklamę 3,19 mln zł, w tym 716 tys. zł na brand Drosetux. (PM)