Kraj

Lek Polska wspiera kampanią marki Immunal i Deprim

Wystartowała kampania reklamowa preparatu Immunal (Lek Polska), leku na przeziębienie i grypę. Jej autorem jest agencja reklamowa Demo Effective Launching....

Wystartowała kampania reklamowa preparatu Immunal (Lek Polska), leku na przeziębienie i grypę. Jej autorem jest agencja reklamowa Demo Effective Launching. Kampania obejmuje reklamę w Radiu Zet, działania BTL-owe w aptekach, promocje z udziałam hostess, materiały POS oraz informacje dla lekarzy (foldery, książki i plakaty). Planowane są także artykuły sponsorowane w prasie kobiecej. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby tej kampanii zajmuje się dział mediowy Demo. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki i zwiększenie sprzedaży. Działania reklamowe potrwają do końca marca 2004 r. Współpraca Demo z Lek Polska przy obsłudze marki Immunal rozpoczęła się od wygranego w 2002 r. przetargu (dla tej marki agencja zrealizowała już wcześniej 3 projekty). W połowie 2003 r. agencja wygrała też przetarg na obsługę marki Deprim (lek na poprawę nastroju). Andrzej Sowula, starszy specjalista ds. PR w Demo, zapowiedział, że jeszcze w tym tygodniu wystartują działania reklamowe Deprimu, ale nie podał żadnych szczegółów planowanej akcji. Budżety przeznaczone na kampanie obu marek nie zostały podane. (AMS)