Kraj

Producent wspiera promocję konsumencką zup Vifon

Firma Tan-Viet International Ltd. Sp. z o.o., dystrybutor m.in. zup błyskawicznych Vifon, prowadzi promocję konsumencką i wspierającą ją kampanię reklamową...

Firma Tan-Viet International Ltd. Sp. z o.o., dystrybutor m.in. zup błyskawicznych Vifon, prowadzi promocję konsumencką i wspierającą ją kampanię reklamową tej marki. Promocja ma charakter konkursu konsumenckiego “Hasło + kody = nagrody” i prowadzona będzie do końca kwietnia br. Wspiera ją kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej: w styczniu pojawiło się 180 billboardów w 10 największych miastach Polski, na przełomie lutego i marca będzie ich 320 (nośniki firmy Ströer Polska). Informacje o konkursie umieszczono również na promocyjnych opakowaniach zup Vifon (Kurczak Złoty, Kurczak Curry, Kurczak Łagodny), na materiałach POS i na specjalnej witrynie www. Kreację reklam oraz planowanie i zakup mediów przygotował Tan-Viet we własnym zakresie. Również mechanizm promocji jest autorstwa firmy. Jak mówi Łukasz Szulc z działu marketingu Tan-Viet, celem akcji jest zwiększenie sprzedaży (firma liczy na blisko 20-procentowy wzrost), przyciągnięcie nowych i motywacja lojalnych konsumentów oraz promocja brandu Vifon jako marki zup błyskawicznych (zwanych popularnie “chińskimi zupkami”). Uczestnik konkursu może przesłać 10 kodów kreskowych z opakowań zup Vifon wraz z propozycją hasła reklamowego, nagrodami są: 4 samochody Renault Mégane, 2 skutery Piaggio i 1 tys. firmowych koszulek (według producenta łączna wartość nagród wynosi 215,6 tys. zł). Firma Tan-Viet działa w Polsce od 1990 roku, importem produktów zajmuje się siostrzana spółka Tan-Viet BHZ. Poza marką Vifon na polskim rynku grupa sprzedaje również produkty marki Tao-Tao (sosy, makarony, grzyby, owoce itp.), zupy błyskawiczne Mifusi, piwo Tsingtao i wino Changyu. (MB)