M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania dla zestawu antystresowego Plusssz

Serwis Dzienny | 10 listopada 1999, 00:00

Agencja ASC Marketing wykreowała 30-sekundowy spot do telewizyjnej kampanii Plusssz Magnez Đ zestawu witamin i minerałów, produkowanego przez węgierską firmę...

Agencja ASC Marketing wykreowała 30-sekundowy spot do telewizyjnej kampanii Plusssz Magnez Đ zestawu witamin i minerałów, produkowanego przez węgierską firmę Pharmavit dla Mead Johnson, oddział odżywek Bristol-Myers Squibb. ASC jest współautorem (obok klienta) pomysłu na połączenie środka zawierającego magnez (o działaniu antystresowym) z płytą z muzyką relaksacyjną w jeden zestaw produktowy. Kampania rozpocznie się 19 listopada, media (w tym etapie tylko TVP1, TVP2 i Polsat) kupuje ASC w pakietach GRP. Kampania potrwa dwa tygodnie. W rodzinie produktów Plusssz jest 6 różnych zestawów witamin i minerałów, najlepiej sprzedaje się podstawowy Plusssz Multiwitamina. Produkt jest zarejestrowany jako jako tzw. żywność suplementarna, sprzedawany jest więc nie tylko w aptekach (40 proc.), ale i przez key accountów w supermarketach (20 proc.) i innych sklepach (przez spółkę dystrybucyjną Eko-Era Đ 40 proc.). (JS)