Kraj

Polifarb Cieszyn-Wrocław odświeży markę farb Dekoral

Firma Polifarb Cieszyn-Wrocław zamierza w tym roku przeprowadzić działania reklamowe, których celem jest odświeżenie wizerunku marki farb Dekoral. "Podjęliśmy decyzję...

Firma Polifarb Cieszyn-Wrocław zamierza w tym roku przeprowadzić działania reklamowe, których celem jest odświeżenie wizerunku marki farb Dekoral. “Podjęliśmy decyzję o rewitalizacji marki Dekoral po badaniach konsumenckich, jakie przeprowadziła dla nas firma Ipsos” – powiedziała Barbara Adamska, menedżer marki Dekoral w Polifarb Cieszyn-Wrocław. Jednym z elementów strategii marketingowej dla marki Dekoral jest dotarcie do nowej grupy docelowej. Szczegóły na ten temat nie zostały ujawnione. Jak powiedziała Adamska, wysokość budżetu reklamowego Polifarb Cieszyn-Wrocław na 2004 r. będzie porównywalna z ubiegłoroczną. Według monitoringu Expert Monitora wydatki reklamowe tej firmy w 2003 r. zamknęły się w kwocie 7,3 mln zł, z czego większość wydano na kampanie reklamowe marki Dekoral. Polifarb Cieszyn-Wrocław współpracuje w zakresie strategii i kreacji z agencją reklamową Image Art, a w zakresie planowania i zakupu mediów z domem mediowym Effective Media. Według Barbary Adamskiej marka Dekoral jest liderem na polskim rynku farb dekoracyjnych. Udziały rynkowe nie zostały ujawnione. (PR)