Zagranica

"International Herald Tribune" planuje kampanię wspierającą zmiany

"International Herald Tribune" wprowadzi szereg zmian w layoucie i zawartości gazety. Celem tych zmian jest zwiększenie czytelnictwa gazety. Wydawca przeprowadzi...

“International Herald Tribune” wprowadzi szereg zmian w layoucie i zawartości gazety. Celem tych zmian jest zwiększenie czytelnictwa gazety. Wydawca przeprowadzi kampanię reklamową promującą nowe elementy. Kampania obejmie kilka kluczowych rynków europejskich, m.in.: Francję, Niemcy, Wielką Brytanię, Szwajcarię i ruszy w lutym br. Kampanię przygotuje agencja Bagshawe Associates z Londynu. Promocja “International Herald Tribune” będzie prowadzona w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w prasie. Na początku marca br. wydawca gazety wprowadzi kolor na pierwszej stronie i doda koloru wewnątrz gazety. Pojawią się również nowe sekcje, np. “w reklamie”. (“BrandRepublic”)