Kraj

Maria Zakrzewska przeszła z Leo Burnett Warszawa do DFF

Maria Zakrzewska została account directorem w agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF). Wcześniej, przez siedem lat, pracowała w agencji reklamowej Leo Burnett...

Maria Zakrzewska została account directorem w agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF). Wcześniej, przez siedem lat, pracowała w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa w dziale obsługi klienta, również jako account director. W strukturze DFF pojawiła się tym samym druga osoba na tym stanowisku. Dotychczas jedynym account directorem w agencji była Dorota Mazur. “Utworzenie dwóch równorzędnych stanowisk menedżerskich w dziale obsługi klienta wiąże się ze wzrostem liczby budżetów obsługiwanych przez DFF” – mówi Krzysztof Albrychiewicz, dyr. strategiczny DFF. Mazur zajmie się przede wszystkim obsługą towarzystwa ubezpieczeniowego PZU, natomiast Zakrzewska przejmie obowiązki związane ze współpracą z siecią sklepów ze sprzętem telekomunikacyjnym Germanos. Obecnie w dziale obsługi klienta DFF pracuje osiem osób. (JP)