Kraj

Wrangler, Lee i His będą wspierane wiosenną akcją w internecie i sklepach

Firma VF, dytrybutor marek Wrangler, Lee i His, zapowiedziała wiosenną kampanię reklamową, która skoncentruje się na promocji odzieży w internecie...

Firma VF, dytrybutor marek Wrangler, Lee i His, zapowiedziała wiosenną kampanię reklamową, która skoncentruje się na promocji odzieży w internecie oraz na terenie sklepów przy wykorzystaniu materiałów BTL. Najbliższa pełna kampania medialna Wranglera i Lee odbędzie się jesienią br. Wiosną w celu podniesienia wyników sprzedaży VF rozpocznie kolejny program motywacyjny dla sprzedawców. Nie ujawniono, na czym dokładnie ma polegać ten program (wiadomo tylko, że najlepsi sprzedawcy wygrają cenne nagrody). W ostatnim czasie VF wprowadziła nową strategię prezentowania kolekcji ubrań marki His – trzykrotnie w sezonie. Takie rozwiązanie ma zapewnić szybsze regaowanie na zmieniające się potrzeby rynku. (MKS)