Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland przygotowała dwie kampanie reklamowe na lodowiskach. “Kampanie realizowane są zarówno na nośnikach outdoorowych, jak i indoorowych – wewnątrz obiektów sportowych” – mówi Małgorzata Rosół, PR & marketing manager IMIGe Poland. Jednym z klientów jest marka Simplus (Simplus Team). Kampania realizowana jest m.in. na wielkoformatowych bannerach na terenie 12 lodowisk w największych miastach Polski. Największy banner (ok. 140 mkw.) zainstalowany jest na torze łyżwiarskim Stegny w Warszawie. Równolegle trwa kampania dla brandu Daktarin – leku firmy farmaceutycznej Janssen-Cilag. W tej kampanii wykorzystano reklamowe panele podświetlane umieszczone w obiektach sportowych wokół lodowisk (kasy, szatnie, wypożyczalnie sprzętu). “Obie kampanie potrwają do końca sezonu zimowego. Prawdopodobnie działania zakończą się w marcu” – powiedziała Małgorzata Rosół. Budżet obu kampanii nie został ujawniony. Firma IMIGe Poland ma w swoim portfolio oprócz nośników przy lodowiskach m.in. ogólnopolską sieć nośników na terenie uczelni, szkół średnich, hipermarketów i wyciągów narciarskich. (PM)