Kraj

IMIGe Poland realizuje kampanie na lodowiskach

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland przygotowała dwie kampanie reklamowe na lodowiskach. "Kampanie realizowane są zarówno na nośnikach outdoorowych, jak i...

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland przygotowała dwie kampanie reklamowe na lodowiskach. “Kampanie realizowane są zarówno na nośnikach outdoorowych, jak i indoorowych – wewnątrz obiektów sportowych” – mówi Małgorzata Rosół, PR & marketing manager IMIGe Poland. Jednym z klientów jest marka Simplus (Simplus Team). Kampania realizowana jest m.in. na wielkoformatowych bannerach na terenie 12 lodowisk w największych miastach Polski. Największy banner (ok. 140 mkw.) zainstalowany jest na torze łyżwiarskim Stegny w Warszawie. Równolegle trwa kampania dla brandu Daktarin – leku firmy farmaceutycznej Janssen-Cilag. W tej kampanii wykorzystano reklamowe panele podświetlane umieszczone w obiektach sportowych wokół lodowisk (kasy, szatnie, wypożyczalnie sprzętu). “Obie kampanie potrwają do końca sezonu zimowego. Prawdopodobnie działania zakończą się w marcu” – powiedziała Małgorzata Rosół. Budżet obu kampanii nie został ujawniony. Firma IMIGe Poland ma w swoim portfolio oprócz nośników przy lodowiskach m.in. ogólnopolską sieć nośników na terenie uczelni, szkół średnich, hipermarketów i wyciągów narciarskich. (PM)