Przetargi

Star Media zostało domem mediowym Hachette

Star Media jest domem mediowym wydawnictw Hachette Filipacchi Polska ("Elle", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie") i Hachette Filipacchi Magazine ("Marie...

Star Media jest domem mediowym wydawnictw Hachette Filipacchi Polska (“Elle”, “Elle Decoration”, “Film”, “Samo Zdrowie”) i Hachette Filipacchi Magazine (“Marie Claire”). Jak przekazał Michał Brudzyński, dyrektor marketingu Hachette, wybór Star Media nastąpił po przeglądzie ofert, do którego wydawnictwo zaprosiło kilka domów mediowych. “Star Media przekonało nas indywidualnym podejściem do naszych potrzeb. Jest to firma mobilna, autentycznie zaangażowana w projekt, dająca kompleksowe rozwiązania” – powiedział Michał Brudzyński. Umowa ze Star Media podpisana jest do końca 2004 r. Pierwszą realizacją Star Media dla Hachette jest zaplanowanie i zakupienie czasu antenowego w TVP dla kampanii “Samego Zdrowia”. Michał Brudzyński zapowiedział, że w tym roku medialnie na pewno będą wspierane “Marie Claire” i “Elle”, inne tytuły także, ale w mniejszym stopniu: “Chcemy dokonać jakby nowego otwarcia. Pokazać, że mamy dobre magazyny, których wizerunek w ostatnim czasie nie był dość znany i wymaga odświeżenia”. Ostatnio Hachette nie miało domu mediowego. (JD, KP)