Kraj

Właściciele agencji Market Point i Theta utworzyli agencję full service

Ingemar Kullgren i Arthur Byra, właściciele agencji Market Point Holst & Company, oraz Rafał Starnawski i Michał Sokołowski, właściciele agencji...

Ingemar Kullgren i Arthur Byra, właściciele agencji Market Point Holst & Company, oraz Rafał Starnawski i Michał Sokołowski, właściciele agencji Theta, stworzyli agencję full service o nazwie Chili Communications Sp. z o.o. “Chili Communications to rodzaj parasola nad naszą dotychczasową działalnością. Chodzi o zabezpieczenie się przed wejściem do Polski zachodnich agencji, które będą się koncentrować na określonych profilach działalności takich jak branding czy tworzenie strategii. Chili Communications ma być agencją oferującą klientom kompleksowe, spójne rozwiązania komunikacyjne” – mówi Arthur Byra. Chili Communications przejęła obsługę dotychczasowych klientów agencji Market Point Holst & Company: Link 4, Sanofi-Synthelabo, MasterCard, Monsanto, General Motors, Amis Medica. W nowej siedzibie agencji Chili Communications pracuje 17 osób. Agencja Chili Communications obecnie poszukuje osób na stanowiska strategów, copywriterów i art directorów do nowych zespołów kreatywnych. Marki Theta i Market Point Holst & Company nie zostały zlikwidowane, ale dotychczasowe agencje zmienią profil działalności: Market Point Holst & Company zajmie się tworzeniem komunikacji poprzez nowe techniki medialne, a Theta – produkcją materiałów BTL. (PR)