Kraj

Broker FM wybrał software Break Time, a nie MarkSell, jak wcześniej planował

Broker FM, dom sprzedaży radia RMF FM, podpisał umowę z francuską firmą Peak Time na zakup oprogramowania Break Time służącego...

Broker FM, dom sprzedaży radia RMF FM, podpisał umowę z francuską firmą Peak Time na zakup oprogramowania Break Time służącego do planowania i optymalizacji kampanii reklamowych. Jesienią ub.r. informowano, że Broker FM będzie się posługiwał systemem MarkSell portugalskiej firmy Markdata. “Rozmowy z firmą Markdata rzeczywiście były zaawansowane, ale ostatecznie zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy z firmą Peak Time, ponieważ oferowany przez nią software jest lepiej dostosowany do naszych potrzeb” – powiedział Klaudiusz Frydrych, dyr. zarządzający produktami Brokera FM. Wartość umowy z firmą Peak Time nie została ujawniona, podobnie jak czas jej obowiązywania. Broker FM zamierza zaprezentować nowy software agencjom mediowym na konferencji, która odbędzie się w marcu br. Oprogramowanie Break Time jest już znane na polskim rynku, ponieważ posługiwał się nim broker radiowy RMS Polska (zakończył działalność w 2003 r.). Broker FM posługiwał się dotychczas oprogramowaniem należącym do CR Media Consulting SA. (PR)