Kraj

"Pani" ukazuje się pod koniec miesiąca, nowy spot tytułu w telewizji

"Pani", miesięcznik dla kobiet Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" (AWR "Wprost"), zmieniła cykl wydawniczy. Od bieżącego lutowego numeru ukazywać się będzie zawsze...

“Pani”, miesięcznik dla kobiet Agencji Wydawniczo-Reklamowej “Wprost” (AWR “Wprost”), zmieniła cykl wydawniczy. Od bieżącego lutowego numeru ukazywać się będzie zawsze ok. 26. dnia każdego miesiąca (wcześniej między 12. a 15. dniem). Stało się tak, jak przekazała Agnieszka Szlaska, product manager “Pani”, aby tytuł był bardziej niż dotąd aktualny. Wejście nowego numeru “Pani” wspiera kampania w telewizji, na outdoorze, w prasie (m.in. “Viva!”, “Przekrój”, “Wysokie Obcasy”, “Wprost”). Po przeglądzie propozycji AWR “Wprost” wybrało agencję BuM wraz ze współpracującym z nią duetem freelancerów Markiem Bimerem i Januszem Mazurczakiem, aby przygotowali kreację dla nowego, emitowanego od teraz spotu telewizyjnego. Czas antenowy w telewizji zakupił dla “Pani” dom mediowy MindShare, z którym AWR “Wprost” już współpracowało. Jak powiedziała Agnieszka Szlaska, wydawca w tym roku jest zdecydowny intensywnie promować “Panią”, zwłaszcza w telewizji. W tym celu ma zamiar wybrać do stałej współpracy dom mediowy. “Pani” jest wydawana przez AWR “Wprost” od końca 2003 r., wcześniej tytuł był w Edipresse Polska. Po zmianie własnościowej w “Pani” zmieniła się redaktor naczelna, którą została Małgorzata Domagalik (wcześniej Katarzyna Przybyszewska, dziś naczelna “Gali”). “Pani” odświeżyła layout, ale tytuł nie wybrał jeszcze osoby na stanowisko dyrektora artystycznego. Według szacunków AWR “Wprost” pierwszy numer “Pani” w jego strukturach, z grudnia 2003 r., sprzedał się w liczbie ok. 85 tys. egzemplarzy. Magazyn dzięki ogłoszeniu tzw. nieustającej prenumeraty, jak przekazała Agnieszka Szlaska, miał odnotować w ostatnim czasie 100-proc. wzrost prenumeraty. Do działu promocji “Pani” dołączy od 1 lutego Ewelina Skoratko, wcześniej w Edipresse Polska. Według danych ZKDP za wrzesień 2003 r. rozpowszechnienie płatne “Pani” wyniosło 61,6 tys. egzemplarzy (w prenumeracie – 871 egz.), przy nakładzie 90,9 tys. (KP)