Kraj

Agencja BC MFD rozszerza współpracę z Bolsem

Agencja public relations BC MFD media communications będzie obsługiwać cztery kolejne marki z portfolio firmy Bols: Metaxa, Jim Beam, Grant's...

Agencja public relations BC MFD media communications będzie obsługiwać cztery kolejne marki z portfolio firmy Bols: Metaxa, Jim Beam, Grant’s oraz Jagermeister. Agencja ma pomagać w kreowaniu wizerunku brandów jak również w relacjach z mediami. Grant’s ma być promowany jako tradycyjna szkocka, Jim Beam ma być natomiast pozycjonowany jako amerykański burbon dla młodych mężczyzn. W przypadku marki Metaxa planowana jest kampania wizerunkowa tego greckiego trunku we współpracy z organizacjami olimpijskimi w Polsce. BC MFD media communications i Bols przedłużyły także umowę dotyczącą obsługi win E&J Gallo oraz koniaku Remy Martin. Rozszerzenie współpracy agencji i klienta odbyło się bez przetargu. Z powierzeniem BC MFD nowych marek alkoholowych wiąże się planowane przejście do agencji z Grey Worldwide Warszawa senior account managera Iwony Kowalskiej. Będzie ona odpowiadać za tzw. branże trudne (o tej nominacji pisaliśmy 20 stycznia w DS “MMP”). Marka Bols jest nadal obsługiwana przez agencję Media Metropolis. (TW)