Zagranica

Gillette powraca do hasła reklamowego "Best a Man Can Get"

Gillette Company zdecydowała się powrócić do wykorzystywanego we wcześniejszych kampaniach reklamowych swojej marki hasła "The Best a Man Can Get"...

Gillette Company zdecydowała się powrócić do wykorzystywanego we wcześniejszych kampaniach reklamowych swojej marki hasła “The Best a Man Can Get” – pojawi się ono w najnowszej kampanii, która pierwszą odsłonę będzie miała podczas finału pucharu Super Bowl NFL. Spot reklamowy maszynki do golenia Mach3 Turbo jest pierwszym od 10 lat spotem reklamowym, jaki Gillette zdecydowało się wykupić w trakcie transmisji finałów Super Bowl. Kampania Mach3 Turbo opiera się na 30- i 60-sekundowych spotach przygotowanych przez agencje BBDO z Nowego Jorku. Peter Hoffman, szef działu maszynek do golenia w Gillette Company, powiedział: “Transmisja z Super Bowl to bardzo dobra okazja, żeby przypomnieć o naszych doskonałych produktach i wzmocnić więź emocjonalną z milionami mężczyzn, którzy w tym czasie będą oglądać jedno z najbardziej emocjonujących wydarzeń sportowych roku”. Kampania Mach3 Turbo będzie kontynuowana w bieżącym roku w telewizji – głównie w prime timie, wokół wieczornych programów sportowych i audycji rozrywkowych w kanałach kablowych. Hasło reklamowe “The Best a Man Can Get” zostało wprowadzone w 1989 r. wraz z kampanią launchową nowego ówcześnie systemu maszynek do golenia Sensor. W ubiegłym tygodniu Gillette zaanonsowało wprowadzenie na rynek w połowie tego roku zupełnie nowych maszynek do golenia M3Power zasilanych bateriami i wykorzystujących unikalny, jak twierdzi producent, system pulsacyjnego golenia. Ich wprowadzenie na amerykański rynek ma być wsparte silną kampanią w telewizji, prasie, radiu, w internecie oraz za pomocą promocji w sklepach i direct mailingu. (“BrandRepublic”)