M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Licencjonowane metody w SMG/KRC

Serwis Dzienny | 16 listopada 1999, 00:00

Na ostatnim spotkaniu z klientami SMG/KRC oficjalnie ogłosiło, że jako wyłączny przedstawiciel agencji badawczej Millward Brown wprowadza do Polski licencjonowane...

Na ostatnim spotkaniu z klientami SMG/KRC oficjalnie ogłosiło, że jako wyłączny przedstawiciel agencji badawczej Millward Brown wprowadza do Polski licencjonowane metody badawcze, z których MB znane jest na świecie. Są to m.in.: pretest reklam LinkŞ w sześciu opcjach (dla pięciu głównych mediów reklamowych i Link4KidsŞ), Advanced Tracking Program (ATPŞ) do mierzenia efektywności reklam i Brand DynamicsŞ do pomiaru kondycji marek. Krzysztof Kruszewski, dyrektor generalny SMG/KRC powiedział, że jego firma wybrała na partnera strategicznego Kantar Media, choć finansowo nie była to najlepsza propozycja właśnie z powodu możliwości współpracy z Millward Brown i jakościowego rozwoju firmy, jaki zapewni ta współpraca. (JS)