Kraj

DaimlerChrysler będzie reklamować samochody Jeep Grand Cherokee

Firma DaimlerChrysler Automotive Polska przeprowadzi w marcu br. kampanię reklamową samochodu terenowego Jeep Grand Cherokee. Przekaz skupi się na eksponowaniu...

Firma DaimlerChrysler Automotive Polska przeprowadzi w marcu br. kampanię reklamową samochodu terenowego Jeep Grand Cherokee. Przekaz skupi się na eksponowaniu nowych pakietów sprzedażowych. Strategią i kreacją zajmie się agencja reklamowa NoS/BBDO, natomiast media zaplanuje i kupi dom mediowy Mediaedge:cia. Jak zapowiada Dorota Obłękowska, manager marketing & communications w DaimlerChrysler Automotive Polska, kampania na pewno toczyć się będzie w prasie i internecie. Mediaplan jest właśnie w trakcie opracowywania i być może zostanie poszerzony o inne media. Spółka zrezygnowała z planowanej kampanii w telewizyjnych stacjach kablowych i satelitarnych. Powodem są założenia strategii komunikacyjnej firmy zakładające wykorzystywanie w kampaniach telewizyjnych jedynie spotów przygotowanych centralnie. W tym przypadku DaimlerChrysler nie dysponował żadnym spotem właściwym do zakomunikowania oferty pakietowej. Akcję mediową wspierać będzie seria eventów organizowanych lokalnie przez dealerów firmy. “Druga odsłona kampanii reklamowej dotyczącej Jeepa Grand Cherokee będzie miała miejsce jesienią br. po październikowym faceliftingu tego modelu” – mówi Obłękowska. W 2003 r. koncern sprzedał 343 sztuki modelu Jeep Grand Cherokee (źródło: Samar). (MG, PU)