M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PPD Marketing Services przestało istnieć

Serwis Dzienny | 16 listopada 1999, 00:00

W ubiegłym tygodniu przestała istnieć na polskim rynku jedna z firm zajmujących się akcjami promocyjnymi i innymi działaniami marketingu bezpośredniego,...

W ubiegłym tygodniu przestała istnieć na polskim rynku jedna z firm zajmujących się akcjami promocyjnymi i innymi działaniami marketingu bezpośredniego, agencja PPD Marketing Services. W Polsce ta niemiecka agencja pojawiła się w 1993 r. W 1997 r. doszło w Europie do połączenia PPD z jedną z największych brytyjskich firm zajmujących się field marketingiem Đ CPM International Ltd. (ta druga objęła udziały większościowe). W Europie nowa struktura przyjęła nazwę CPM/PPD, w Polsce jednak przez cały czas działała pod nazwą PPD Marketing Services Sp. z o.o. i aktualnie zatrudniała na stałych etatach 14 osób. Jak powiedział Grzegorz Mierzwiński, dyrektor generalny polskiego oddziału PPD, posunięcie to spowodowane jest "nową strategią działania CPM w niektórych krajach Europy Centralnej". Mierzwiński odmówił dalszych komentarzy, oświadczając, że pełny, oficjalny komunikat w tej sprawie zostanie opublikowany pod koniec bm. (PP)